четвртак, 12. јун 2014.

NEMAČKA I SRPSKO JAVNO MNENJE

Ispred jednog kioska štampe na Vračaru, dok sam čekala da uplatim loto i za svog muža optimistu-utopistu kupim "srećni tiket" pažnju mi privuče zanimljiv razgovor. Jedan osamdesetogodišnjak traži Informer i Kurir. Gospodja iza njega (a ispred mene) nervozno briše znoj sa lica i komentariše:

- Nije valjda da čitate te Vučićeve novine!? To se ne uredjuje u redakciji nego u gospodinovom kabinetu!

- Neću valjda da čitam onaj odvratni NEMAČKI BLIC! -  odgovara po malo uvredjenim glasom gopodin.A šta Vi čitate? upita je već malo povisenim tonom.

E onda se i ja, isprovocirana, umešah u razgovor.

- Kako odvratni nemački? Pa premijer nam je od juče u Nemačkoj radi uspstavljanja dobrih odnosa i unapredjenja saradnje! Primila ga kancelarka Merkel. Zar niste sinoć slušali na svim televizijama Vučićeve izjave oduševljenja  i velikih očekivanja?

Nervozna gospodja kupi cigarete i odjuri nekuda, a gospodin sačeka da se i ja udaljim od kioska pa mi, tiho, valjda da ga niko osim mene ne čuje, odbroja familiju izdajničku - sve po spisku.

Da li ti obožavaoci još ne veruju u prijateljstvo sa Nemcima ili o stvarnom stanju i raspoloženju vlasti prema njima znaju više od nas?

Videćemo, uskoro nadam se!

Нема коментара:

Постави коментар