среда, 4. јун 2014.

KAKO SE POSTAJE KADAR?

Dvadeset trećeg oktobra 1999. godine NUNS je držao izbornu skupštinu. Pošto su nas neki "mangupi iz naših redova" minirali, skupština nije uspela, pa smo je ponavljali još dva puta. Konačno, 11.decembra iste godine, uspeli smo da izaberemo rukovodstvo i predsednicu. U to vreme NUNS je imao blizu 2000 članova.
Usred uobičajene gužve, u Domu omladine, gde se skup držao, pred sam početak, jedan simpatični nepoznati momak mi se obraća i kaže: mene su pozvali da prisustvujem, treba da budem izabran u Izvršni odbor.
- Ko ste Vi? -  pitam začudjeno, jer znam da čovek nije član.(Sve sam ih poznavala, ja sam ih upisivala.)
-Ja sam Goran Karadžić!
- Čula sam za Vas,ali, da biste postali kandidat, treba najpre da budete član. Inače, skupština NUNS-a je javna i možete da prisustvujete.
- Ne, ja sam pozvan da budem izabran u rukovodstvo, - uporan je.
- Udjite u salu, ali, - ponavljam - da biste bili na listi morate se učlaniti.

Pola sata kasnije, radno predsedništvo čita svoj predlog kandidata. Medju imenima je i Karadžićevo.

Ustajem, već iznervirana i prilazim radnom predsedništvu.Uzimam mikrofon i prisutnima saopštavam da se u predlogu predsedništva potkrala greška i da su predložili kandidata koji nije član uruženja.
- Pa šta ako nije član!? - gnevno pita predsedavjući Rade Veljanovski, a zatim od mene zahteva da ostavim mikrofon. I ostali članovi predsedništva tiho negoduju zbog moje intervencije.

Rešena da stvar isteram do kraja, posle više ultimativnih upozorenja predsedavajućeg da mi oduzima reč, pozvala sam NUNS-ovog advokata Iliju Popovića da pravno razreši ovaj nesporazum. Popović, koji je bio i autor statuta, obrazlaže da se u rukovodstvo udruženja mogu birati samo članovi.

RadeVeljanovski, uvredjen, napušta radno predsedništvo. Goran Karadžić nije upisan na listu kandidata. Za predsednicu je iz trećeg poteza izabrana Gordana Suša.

Nekoliko meseci kasnije Kardžić se učlanio.

-----
Pre nekoliko godina danima sam čitala da je Goran Karadžić osumnjičen i privodjen zbog nekih stranih donacija. Ne znam kako se taj problem završio, promaklo mi je. Ubrzo zatim kandidovan je za člana Radiodifuznog saveta. I izabran!

A ovih dana postao je PREDSEDNIK tog saveta.

BRAVO!

Do danas nisam saznala ko je Gorana Kradžića pozvao u rukovodstvo  pre učlanjenja u Nezavisno udruženje novinara Srbije.
 

Нема коментара:

Постави коментар