понедељак, 12. фебруар 2018.

BEOGRADSKE ELEKTRANE - OPERATER BROJ 16

Od početka grejne sezone u Beogradu, grejanje je bilo pristojno. Nekada, kad je temperatura napolju bila i 16 stepeni, radijatori su bili vrući.Grejanje nije isključivano ni noću. Trajalo je sve do početka februara, kada se spoljna temperatura spustila.

Onda su nastali problemi. Radijatori su, dok je tempertura napolju bila -1, 0, 2, do eventualno 4 ili pet steepeni, bili sve hladniji. Jedva mlaki.

Danas sam nešto posle devet sati pozvala Beogradske elektrane. Javila mi se operterka BROJ 16!
Predstavljam se, pitam za ime, a ona mi odgovara da je politika kuće da se oni PREDSTAVLJAJU BROJEVIMA A NE IMENIMA. Uredno me upozorila da se razgovori snimaju i tražila sve moje podatke. Osim broja cipela i gaća.

Rekla sam joj svoju primedbu, na šta mi je ona odgovorila da oni greju u skladu sa spoljnim temperaturama. Ponovo tražila od mene sve prethodne podatke, uključujući i broj telefona.

- Imate ga na displeju - kažem,
- Ne nemam.
- A snimate sve razgovore, i nemate displej na telefonu?
- Ne, nemam. Da li ste merili temperaturu u stanu? pita me dalje broj 16.
- Nemam čime da merim.
- U redu, zabeležila sam. Doći će ekipa da proveri.
- Kada će doć vaša ekipa? nću moći da ih čekam neizvesno, ceo dan. Molim vas, zabeležite moj mobilni telefon. Moram da idem kod lekara, imam posao....
- Ne zakazujemo posete! Kada prijavite problem dužni ste da budete u stanu...
- Molim vas, zabeležite moj mobilni telefon.
- Ne mogu. Mi ne pozivamo korisnike.Ddužni ste da budete u stanu.
- Pa je l' vi miliste da ja treba da čekam neprekidno, na neizvesnu posetu vaše ekipe? Važno je da se ovih razgovori snimaju,da neko čuje kako radite - kažem rezignirano.

Ona ponavlja da sam dužna da budem u stanu i čekam - koga, kada, dokle.... ne kaže.

- Znači, treba da zovem Sinišu Malog da mu kažem kako mu rade komunalne službe - završavam dijalog, koji je ona već prekinula....

Eto, tako rade komunalna preduzeća aktuelne beogradske vlasti. I sad, u vreme kampanje za novi mandat.

Šta li nas tek čeka ako, ne daj, bože, ponovo pobede? Sedećemo u hladnim staanovima kao Rumuni u doba Čaušeskua.

Mislite o tome, dragi Beogradjani!!!


-

Нема коментара:

Постави коментар