среда, 2. децембар 2020.

BEOGRADSKe ELEKTRANE - KOJIMA PLACAMO SKUPO GREJANJE

 Ako imate "sreću"  da vam u stanu grejanje nije dobro, dodatni problem će se javiti kada uložite reklamaciju.

Iako su na moj poziv došli brzo (prijavila sinoć, došli jutros rano), sve ostalo što se pri kontroli dogadja je sporno. 

 1. Radnici koji vam ulaze u stan  nemajuidentifikacione bedževe, niti se legitimišu. Na moj zahtev da mi se imenom i prezimenom predstave, nisu odgovorili. Samo su rekli da su radnici toplane.

2. serviser drži elektronski termometar u ruci, tako da toplina njegove šake može da poveća vrednost..

3. serviser ide kroz stan, sam meri, zapisuje, a na moju primedbu  da  ja to nisam videla rezultate merenja, ne reaguje, nego zapisuje šta želi. Moj kućni merač je, u trenutku merenja, pokazivao dva stepena manje. Ali, moju primedbu nije uvažio.

Umesto da mi predoči rezultate merenja,i da ponovi  merenje u mom prisustvu, radnik toplane me uputio na komunalnu policiju. 

4. U stan vam ekipa ulazi prljavom obućom, koja ostavlja upadljive tragove. 

Naravno, nisu propustili da se pozovu na neki službeni glasnik Beograda, po kome je, kako kažu, visina temperature snižena  za dva stepena. Takodje i da su menjanja ventila i ostalih instalacija, koje su vlasništvo elektrana, sada obaveza vlasnika stana - iako to pojedinac tehnički ne može, niti sme, sam da uradi. 

5. Skoro svake godine, već na početku grejne sezone, u Mileševskoj ulici pucaju cevi, pa smo u toku sanacije bez grejanja. Ali se nikad  nije desilo da nam se račun umanji.

Po odlasku ekipe kontrolora, pozvala sam dežurni telefon za reklamacije 20 93 011, gde mi je automat saopštio da treba da sačekam operatera i da razgovor može da traje do 5 minuta.Čekala sam 7 minuta i 33 sec. ali se niko nije javio, a zatim mi je veza prekinuta.

 




Нема коментара:

Постави коментар